Monday, June 22, 2009

掌紋



在我的手心你落下的眼淚很冰
晶瑩的淚滴輕輕滑過我的一生
春去春又回我走過的孤獨很黑
難忘那一刻你走進生命的瞬間

我不信命我信愛情是沒有理由
悲歡的注定在我的掌紋中你在那裡
如此的清晰沒有輸贏你是我的命

在我的手心你落下的眼淚很冰
晶瑩的淚滴輕輕滑過我的一生
春去春又回我走過的孤獨很黑
難忘那一刻你走進生命的瞬間

我不信命我信愛情是沒有理由
悲歡的注定在我的掌紋中你在那裡
如此的清晰沒有輸贏你是我的命

我不信命
我信命中你給的每個考驗和奇蹟
在我的掌紋中安身立命是否願意
張開手你回應
我不信命我不信命我只信你


p/s: Please don't go away, I've learned my lessons more than enough as if I was at the prison for months baby, please don't walked away for others, don't have your heart change to others because I really love you till the bottom of my heart baby... :'( don't ignore or abandon me anymore! I don't wanna lose you baby...


-[aLbY]-

2 comments:

-GiNo- said...

i know how it feels to let some1 u luv so dearly ignore n avoided...
it makes u miss thm even more n more...

-[aLbY]- said...

gino: thanks for the comment Gino! Appreciate that!

-[aLbY]-